Yang Ku Rindu...

Aku rindu pada rumahku... no. 42 angka tertera pada alamat...:(


Aku rindu nak mengadap ghobok cermin yang ada batu ni di depannya..:(


Aku rindu pada bunga-bunga di rumahku...:(









Aku rindu pada meja batu di tepi rumahku...:(



Aku rindu nak tidur hotel dan mandi kolam..:)



Aku rindu buah-buah segar di dusun peninggalan mertuaku..:(



Aku rindu nak makan udang galah Rompin, terbaekkkkkk punya..:(
(dalam ertikata lain Cik Saruchi nanti bagi lagi ek..)




Aku rindu nak makan ikan Malaysia..:(


Lastly aku rindu lempeng masakan cik hubby 
(dalam erti kata lain.. kanda bila nak masak lagu ni lagi????)









Salam Bersambut, Ukhuwah Bertaut

21 comments:

kakcik said...

Comel cara lempeng itu dipersembahkan. :)

syieda_joy said...

hihi suke tgk lempeng tu akk...

akk dah lame ke kt sane? ^_^

en_me said...

nih entri jiwang jugak ke makk.. ahaks (me x gelak guling2 oke)

zaidah said...

cantiknyer lempeng tu ...tu digunting ker ape nieda....akan terubat jugak nanti rindu tu...

fieda said...

aloooo...sian kt nida..ni umah kat mana ni....?kt ktn ke..?

Asmida said...

Rindu jugak nak ke pahang.... sejak ke NZ.. sejak itu juga kami tidak menjejakkan kaki ke sana... kalau tak.. mahu nyer.... cuti sekolah jer jalan sana... lama rasa tak ke sana.....he he heee.......

Asmida said...

sabar yer kak long... dah tak lama dah... tapi biasanya, semakin hampir maka semakin rinduuuu..... Nanti balik M'sia balas dendam kat menda tu semua..... :D

mekchu said...

lempeng tu tak payah makan okeh.. sayanggg..

mekchu pun rindu akak.. lama sangat tak ke sini..

Hamizah said...

wah!bestnya kat gamba last tuh..hehe

Nur Asna said...

baru last week bawak June tengok rumah Ida...terus terbayang Ida anak beranak kat depan rumah tu...uwaaaa...

siti murni said...

lomentik nya incik asben..buat lempeng i love u lagik! :)

kalau rindu..balik lah...raya tak lama lagi dah...

Dewataraya Anumerta said...

jom balik msia..hehehe

Oyis said...

apa lah teruk benor mata saya ni. rindu nak mkn lempeng suami bole saya pegi baca rindu nak mkn lempang (pelempang) suami. sahih terlalu lama dpn PC.

ps: cantik betul rumah kat nida di msia

Mario said...

udang tuuu...geramnyaa...

junegenie said...

mcm best je lempeng tu nida.. kreatif berinovatif lagik!! heheheh...

no 42 tu kami dh tahu dh kat mana.. nanti balik mesia bolehlah terjah selalu hihihihi... btw, duduk kat meja batu tu, seblah azie tu ada asam ke?? main cicah2?? perghhhh... terbaekkkkk.... heheheheh

sonata anak kancil said...

ala hai...ni kes dah lama beno la di sana...sabo-sabo...anak saya hujung nov. dia balik -cuti 3 bulan! tak sabo dah tu...

maiyah said...

assalam..

xper.. nnti trubt gak rndu tu ;)

Zaitun said...

Lempeng special ada seni hehe...

Chik Na said...

wahh bestnya dapt lempeng macam tu dari suami tersayang..he he he

zue said...

dah mcm lagu..'rinduuuu ooooo rindu serindu-rindunyaaaa ahhhh' kump spoon.

Nisa' Azman said...

wah, romatntiknye hubby akak wat lempeng bntuk I love u, hehe..

Akak kalo dh blk m'sia, jmput2 la jmpe sy, hehehehe.. ^_^