Aik!.......

Biasanya rutin hari Ahad memang berjalan je le...selalunya ke Browns Bay... hari Ahad yang lepas seperti biasalah, lepas breakfast aku pun bertungkus lumus menyiapkan anak-anak.. maklumlah anak pompuan, kena bedaklah, ikat rambutlah, pakai losyenlah...

Pastu kami pun sampailah kat Browns Bay.....tiba2 secara tak sengaja dan disengajakan (pening daa)...suamiku pun dengan nada agak-agak surprise.."Ibu! cuba tengok keta sebelah ni.." "Aku pun demi nak amik hati dia (hehe, sori ek suamiku) menolehlah kat sebelah"....nak tahu apa yang kami nampak........ taaaaaddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Proton Saga Aeroback (Yang kelakarnya ada sticker imported by Mitsubishi)

6 comments:

fairullah_apai said...

uishh jauh keta aeroback tuh bjalan ekk sampai n zealand

Nida said...

Tu lah pasal....terkezut gak lah..hehe, mesti dia penatkan sebab berjalan..huahuahua

Hanafiah said...

teringat kereta pertama kitaorg, iswara aeroback...

Asmida said...

nun jauh disana dia pergiii...... made in Malaysia.....Tahniah buat Malaysia......

Nida said...

Masa tu kembang idung jap....jap jelah takleh lama sebab sejuk, nanti banyak lak angin masuk ikut idung..muahahaha

admie said...

teringat gak kat kete pertama saya pakai...iswara sedan...walopon bukan saya punye kete...kete itu tetap di dalam ingatan ku...hehehehe...