Kurang ajar punya orangggg

Grrrr.... aku dan suami memang geram betul kali ini. Kelmarin kami singgah untuk keluarkan duit kat mesin atm BSN. Sekali tu security tutup pintu sebab diaorang nak masukkan duit dalam mesin.

Masa tu kami depan sekali. Sekali datang ler pakcik ni.. dia begitu uzur. So, kami pun bagi laluan kat dia. Sekali tu..bila pintu dibuka jer, boleh datang dua orang, lelaki melayu muda dan juga perempuan india, terus potong kami dan pakcik tu. Menyirap terus darah kami. Untuk anda berdua.. cubalah ubah perangai tu. Untuk pembaca sekelian dan juga diri kami sendiri.... kita mampu merubah.

Sekian.

p/s - entri kontot ni ditulis dengan handphone, tu yang maaf bahasa tunggang langang sikit  :)

4 comments:

Irfa said...

nape x sound je?kasi kenal buku ngan ruas

rostina76 said...

uishhhhh...memang geram jenis manusia tak reti bahasa ni.

Jemarisuri said...

kak jerit je biar org tu terperanjat...hihi

shuhaida saad said...

kalau syieda pun naik angin dekat dua org tu. pernah kena jugak. kita q bukan main jauh. sekali dia datang buat toleh sana sini, terus masuk depan skali. berangin kak. mau darah naik.huhuhuh