Sedekad Sudah..

Alhamdulillah hari ini genaplah sudah sepuluh tahun aku menjadi isteri yang sah buat suami tercinta Mohd Hanafiah bin Ahmad. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat dan semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi kami sekeluarga..

Buat kekanda, dinda tahu kanda akan baca blog dinda ni, jadi dikesempatan ini dinda nak ucapkan jutaan terima kasih kerana menjadi suami yang terbaik di sisi dinda dan abah yang terbaik buat puteri-puteri kita.. I always love you... (hehehe..... karatnya ler jiwang aku ni).


“Ya Allah, Kau berkatilah pasangan Mohd Hanafiah & Hasnidar. Semoga jodoh kami berkekalan dunia akhirat. Semoga kami dikurniakan dengan kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, rezeki yang murah dan anak anak yang soleh dan solehah” Ameen~

p/s: kali ni tak sempat nak buat sajak.. maklumlah musim sejuk2 begini otak beku sikit.. katil dan selimut asyik memanggil aku jer..:)





Salam Bersambut, Ukhuwah Bertaut

37 comments:

AYU IDRIS said...

Salam Nida....tahniah...alhamdulillah masih diberi kesempatan Allah utk mengecap nikmatNya...semoga ikatan yg terbina ini sentiasa dirahmati dan diberkati Allah hendaknya...haa..ayu tag Nida..ambik ye kat blog!tq....

ch@ said...

tahniah kakNida...semoga terus kekal sehingga hujung nyawa gittu. :D

nieda said...

tahniah...moga gembira selalu..

Cik Amy Sensei said...

SALAM KAK NIDA..

LAMA MENYEPI KAK...
BUSY KE..
MOGA AKAK N FAMILY SIHAT SAJA..

SELAMAT ULANGTAHUN KE 10 BUAT AKAK..MOGA RUMAHTANGGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE PINTU SYURGA..

SALAM MAHABBAH FROM ME..

azieazah said...

Alhamdulillah dah 10 tahun yer.

Rasa sekejap tak?

Semoga jodoh berkekalan, sentosa rukun damai.

Bila nak tambah lagi sorang? baby boy kerrrr...:)

kakcikseroja said...

Alhamdulillah. Tahniah Nida. Semoga sentiasa dilimpahi kasihsayang dalam hati kalian. Bersama ke akhir hayat dalam susah dan senang.

Siti said...

Happy Anniversary..Tahniah dah 10 tahun..moga terus berkekalan..:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga kekal selamanya...
=)

zue @ annaleeya said...

hepy anniversary... smoga trus b'bhgia disamping fmly dan kekal hgga ujung nyawa...

al-lavendari said...

amin. saya turut mengaminkan doa Nida. Kalau sambutan sepuluh tahun, jubli apa ek ?

Semoga Nida sekeluarga sentiasa dalam perlindungan Allah jua.

Lady Lavender said...

nida...hepi aanniversary..semoga berbahagia bersama keluarga dunia & akhirat..Amin...

deena farhana said...

tahniah..sy doakan moga kak nida dan suami dalam bahagia dan dirahmati Allah selalu :)

Nurdiana said...

Tahniah Nid !! tak sangka dah 10 tahun ya...Semoga kekal hingga ke akhir hayat...amin.

maiyah said...

hepi eniveseri.. moga akan semakin kukuh ksh syg dan moga ceria ye..

Acik said...

salam..
Tahniah... semoga jodoh berkekalan hingga akhir hayat..

cemomoi said...

epi anniveseri le... musim sejuk sambut? mesti ada candle night ni

pak long said...

salam...
pak long sekeluarga mengucapkan moga terus berbahagia dan terus dirahmati ILAHI...

siti murni ishak said...

Salam Nida...

Happy Anniversary!

I doakan jodoh kalian berkekalan..& berbahagia serta diberi kerahmatanNya. Aminn....

Zaitun said...

Tahniah semoga kekal selamanya.

hazeleyed lady said...

Ass-salam sis Nida
Salam Aniversary...
Semuga bahagia berkekalan serta dipanjangkan jodoh , gembira bersama yang tersayang dan anakanda solehah, berkekalan jodoh hingga ke akhir hayat.

Oyis said...

happy anniversary kak nida. sekejap je ek masa berlalu. kebetulan saya pon tgh 'cuci' hard disk lama ni, ternmpk gmbr kawen saya dulu2. sedar x sedar dah nak masuk 5 tahun, tp k nida lebih terror la, dah 2 kali ganda tu :)

Nadiah Sidek said...

happy 10th anniversary to both of you! smg berkekalan & berbahagia hingga ke akhir hayat..

ummu said...

salam,alhamdulillah syukur padaNya..tahniah ya Nida.moga bahagia ke akhir hayat.

Ena said...

salam kak,

Tahniahhhhh!!

Alhamdulillah...

MOga di rahmati olehNYA sentiasa..

Tompang happy utk akak ye.. :)

Ena said...

salam kak,

Tahniahhhhh!!

Alhamdulillah...

MOga di rahmati olehNYA sentiasa..

Tompang happy utk akak ye.. :)

Ena said...

salam kak,

Tahniahhhhh!!

Alhamdulillah...

MOga di rahmati olehNYA sentiasa..

Tompang happy utk akak ye.. :)

a kl citizen said...

romantiknya


semoga berbahagi dunia hingga akhirat

fa10 said...

happy anniversary...
10 tahun berlalu tanpa sedar,
menandakan rumahtangga kita bahagia selalu.... tahniah
Moga terus bahagia bersama keluarga.

Ummu Ammar said...

Tahniah Nida..

Ulangtahun kita dekat2 la...saya plak 26 Mei..Apa-apapun..semoga kalian berdua sentiasa mendapat kebahagiaan, ketenangan, perlindungan dan ranmat dr Allah...

Syuhada Kamal said...

salam kak nida..

happy belated anniversary!! sy doakan akak berdua bahagia hingga ke akhir hayat..disamping puteri2 terchenta..bile lg nk tambah putera..hehehe

Ummi Humaira said...

salam adik ku Nida...

maaf kak chaq terlewat dtg menjenguk . walau dah terlewat , kak Chaq doakan kalian berdua bahagia hingga ke akhir hayat ...ameen

thunbergia said...

tahniahnya, iyola kaans musim sejuk ni abe asyik memanggil2 tuh, ahaks

btw, maner sunshine award kata dah buat, x nmpk ponn

ummumishkah said...

Selamat Ulangtahun! Moga terus mendapat rahmatNya...

Chik Na said...

hepi anniversary yg ke 10..semoga berbahagia ke akhir hayat..

Nurimo said...

ana doakan semuga berbahagia sepanjang hayat.

Usik mengusik bawa bahagia

mama zharfan said...

congrats...dh 10 thn yer..mesti rasa mcm baru jer semlm kan disatukan dlm majlis yg bersejarah...
semoga bahagia hingga hujung nyawa :)

p/s : me baru 6 thn kawin :)

Lelord said...

hepi anniversary...