Entri Yang Ada Tapi Tiada.. :-/

Entrinya ada.. gambarnya pun banyak, tapi di simpan di tempat yang rahsia.. kalau nak tahu tempat rahsia tu, meh ler klik sini ..... (rahsia tauuuuuuuuuuu :-) )


13 comments:

ummi humaira said...

salam Nida ...
ni mesti tak sempat nk wat N3 nih @ nk kongsi cerita dgn hubby Nida yg tercinta..
timekasih pkenalkan blog suami Nida , sekurang2 bertambah ler kenalan@rakan maya akak .

Nida said...

W.salam Kak Ummi:
Dua2 tu betul...hehehe. Semoga jalinan ukhuwah di alam maya kita menjadi realiti hendaknya..aminnnn

NURUL IZZA said...

lawakla maksu ni..ingtkan rahsia apa la td..teruja satu gmbr-palyground ada di mana2. kat US pon palyground ada di mana2..juga sangat dijaga.siap ada safety side lgi.best kan.nk dbndgkn dgn Mlaysia, kdg tu xdijaga.sampah merat2.entah bila fikiran akan berubah.tapi apa2pun iza bukanlah faatik di US ni, cuma rasa sedih bila bandingkan Malaysia dgn sini ;)

Nida said...

hehehe... amacam boleh masuk Rajalawak musim kesepuluh tak?huhu.

Tulahkan... kadang2 Mak Su berdoa sangat agar mentaliti dan tabiat negatif bangsa kita berubah.. bila kita berkesempatan duk negara orang ni.. baru kita tahu langit tinggi ke rendah... apa2pun walau hujan batu negeri sendiri.. ia tetap yang terbaik buat kita kann... betul tak?

aisyahumaira said...

salam kak nida..

ecece..ingt apo ko dio..tumpang n3 sang suami rupanya...^_^

tinta kasturi said...

salam puan

ini nak bersenda gurau dengan suami la ni..

romantik

moga bahagia selalu dan kekal
amin

LanaBulu said...

cantik dan bersih..

Nida said...

Aisya:
Sesekali menumpang.. asyik cik abang jer tumpang n3 kita..hehe

tinta:
Ni namanya nak dengki kat hubby... tumpang glamer blog dia jap..hehe.

Aminnnn... moga kebahagiaan mengiringi tuan hamba jua..Insya Allah

Lanabulu:
Kadang2 terfikir kenapa negara kita sukar untuk jadi begitu... ????

Cik Cookie said...

salam sis...
terima kasih sebab singgah blog CC.
semoga sentiasa gembira.

shaniza said...

salam..
Cantik permandangan...subhanallah!
Kalau ada gambar kawasan yg menarik letak le dlm blog sendiri pulak. Boleh le kami tumpang tengok. Nk pi sana mungkin tak berkesempatan..

Nida said...

Cik Cookie:
Sama2... semoga CC juga sentiasa ceria

Shaniza:
Insya Allah.. boleh saja.. gembira andai dapat pengalaman di sini bersama rakan2 bloggers

Nurimo said...

Wah.. link blog cik abg ye,baguslah tu boleh bergilir buat komen....boleh bergurai senda menambahkan lagi kasih sayang he...he...

Nida said...

Nurimo:
hehe... sesekali menempel blog cik abang.. asyik cik abang jer menempel blog cik adik...
;p