Beriani Bombay Gitu... (sempena birthday Anis)

Hajat dihati nak masak laksa Johor atau Penang sempena besday si Anis, tapi hubby lak nak makan nasi ala2 beriani@minyak, so inilah hasilnya.....

Siap untuk dimakan...

Nasi Beriani Bombay bersama acar dan ayam goreng ketumbar...
Lamb Curry

Salam bersambut, Ukhuwah bertaut:

6 comments:

Nurimo said...

Nida,

Cepatnya masak,pagi tadi saya online tak da lagi nasi tu ko...ko..tengak masak la tu .

Nampaknya masakkan Nida tu kalah kedai mamat kat sini.

bakhtiarazi said...

Pergh, nampak sedap banget sampai menjilat kuku jari!

Nida said...

Nurimo:
Kerja sonang je tuh masak..main campak2 dah jadi..hehe

Cik Bakh:
Bahaya betul bawak Cik Bakh ni makan kat kedai ler... buat malu je nnt org tengok "apa hal le pulak ler mamat ni jilat kuku jari...ni sah dari Tg. Rambutan"

Ummu Ammar said...

Nida..walau tak dapat nak rasa tapi saya tahu ianya sedap! Agaknya beriani bombay ni adik bradik beriani gam ke?..

Nida said...

Ummu Ammar
Lebih kurang ler... tapi beriani bombay yang ni saya masak sekali dengan ayam di dalamnya... NAsi ni lebih kepada nasi beriani arab

Asmida said...

mmm... nampak sedap ler terutama yg ada tulis 'lamb' tu... feberet kami tuh....