Show Time....

Saksikanlah performance anak-anakku ini....so layannnnnnnn..

video

From Akak Azi...(best lagu ni)

Add Image video
From Akak Mizah...(sambil menonton tu bolehlah buat senamrobik sekali kat rumah)

video
Like mother like daughter..:-)

5 comments:

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

ermmm semakin baik penguasaan english azi dan mizah.. tahniah

Nida said...

Alhamdulillah...kat sekolah je speakingnya..blik rumah terus tukar melayu...bila Along marah kenapa cakap Melayu, Mizah leh jawab "takut nanti Akak lupa macam mana nak cakap Melayu"...hehe

Hanafiah said...

Bijak2...jawapan Mizah..hehehe..apa2 hal pun bangga gak diaorg berani ke depan.

Asmida said...

bagus kakak... Mak Ngah pun x seberani kakak bila depan orang ramai....ggguuugguuuppp....emm inilah bakat kakak Mizah dan Kakak Azie... Semoga mentari terus menyinar dalam hidup kakak....

Nida said...

Insya Allah..juga buat sepupu2nya di sana....

p/s: Kalau Along pun tak berani, dah ler depan anak2 n cikgu2 mat n minah salleh...eeeeeeiiii takut...:-)