Sejenak di Kelly Tarltons

Ahad 8 Mac, kami tiga sekeluarga (Liza dan Azlina) membuat rombongan kecil-kecilan ke Underwater World Kelly Tarltons, Auckland. Kelly Tarltons ni nama pencinta kehidupan laut. So, aku nak berkongsi pangalaman dan gambar-gambar sepanjang kami berada di sana....





6 comments:

Asmida said...

Ni kat dlm terowong laut ke atau mcm akuarium KLCC dan Langkawi tu je?. Mahal tak masuk?.. Tu ikan jaws ke apa?.

Nida said...

kat sini macam2 ada, terowong ada, akuarium ada....mahal gak, 2 dewasa + 2 kanak-kanak $71 atau RM114 jer...hehe (jer?)

Nida said...

silap $71 bersamaan RM 142

ABDUL HAFIZ said...

uihhhh dah smpi terus jenjalan ye maksu..sukenyeeeeee...

Nida said...

hehe...hafiz, tengah tak sibuk ler bjalan...nanti bila pak nep dah dpt ofis tkut tido pun kat ofis....

Asmida said...

woih.. boleh tahan yerk nak idup kat sana... anyway..takecare.. mudah2an segala2nya berjalan lancar dibwh lindunganNya..