Anis oh Anis...


Hari-hariku di sini diisi dengan senyum tawa si Anis ni, maklumlah sejak bergelar suri rumah banyak benda yang boleh aku buat yang dulu tak berpeluang aku lakukan. Contohnya, sekarang aku dah pandai buat pizza...hehe, rasanya oklah juga (masuk bakul angkat sendiri)...


Tapi kadang-kadang kesian juga melihat si kecik ni, maklumlah rumah takde lah banyak sangat toys, so kotak yang dapat kat Pak n Save ler jadi mangsa dia dan kakak-kakaknya. Tengok sahajalah gelagatnya itu, dalam kotak pun boleh jadi katil si Anis. Bagus juga, secara tak langsung mengasah kreativiti dan menjimatkan duit (tak payah beli mainan, hehe).

Jika melihat karenah anak-anak ni, memang menghiburkan (tapi kadang-kadang panas hati juga, hehe). Alhamdulillah mereka ni ikut kata dan tahu adat merantau, takdelah demand yang bukan-bukan....cuma satu je yang membuatkan aku pening kepala, make up aku terpaksa share dengan dia orang, maklumlah ramai sangat anak perempuan..... (Alhamdulillah kurniaan Tuhan). Tengoklah gambar-gambar mereka, bukan main pandai berposing lagi.

4 comments:

Azwan said...

tahniah, awk ada ramai anak sy takda.. semoga awk bahagia

Nida n' Hanafi said...

Insya Allah, Tuhan akan makbulkan doa hambaNya....bersabar.

Asmida said...

tahniah juga dari saya... saya pulak belom dapat anak perempuan lagi tau....

Nida n' Hanafi said...

hehe....xpe as, Along doakan semoga pas ni dapat anak pompuan lak, masuk join team bola jaring anak2 Along....