Selamat Tinggal Di Bumi Albany & Bersihkah Politik Negara?

Aduhhh.. nak meleleh pula airmata ini tatkala papan kekunci ini ditekan.. sedih yang teramat sangat. Selama ini di blog inilah tempat aku meluahkan perasaan, berkongsi pengalaman dan catatan di bumi asing, kini hari ini bakal menjadi sejarah kerana bermulanya saat ini aku akan berpindah ke domain baru iaitu di http://ucualong.com/.

Apakah kaitan tajuk dengan entri ini? Sebenarnya buat kali pertama entri aku akan bersiaran di blog baru aku, klik sini untuk melihat kisahnya. Buat rakan-rakan di luar sana, diharapkan moga terus menyokong dunia penulisanku. Moga perkongsian pengalaman aku di sini terus dibaca.

Domain baru aku adalah hasil daripada kemenangan contest yang dianjurkan oleh saudara Zaid. Aku pun masih terkial-kial nak memahamkan .com ni.

Jadi dengan ini aku menjemput pembaca-pembaca sekelian untuk menjengah ke rumah baruku di http://ucualong.com/ dan moga sudi menjadi follower aku di sana.... kita jumpa di sanaaaaaaa .... di sanaaaaaaaaaaaaa... di sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)




Salam Bersambut, Ukhuwah Bertaut

11 comments:

cemomoi said...

loh... pindah rumah beso dan lebih lawo le nih

Lady Lavender said...

kita pi folo sana pulak ;-)

IntaNBerliaN said...

pindah rumah yer... kita jumpa di sanaaaa.. hihii

Sekamar Rindu said...

salam..

selamat berpindah kak..hehe.

Ardini Humaira said...

selamat berpindah kak :)

Zaitun said...

Selamat berpindah ke rumah baru.

siti murni said...

alahai...dah pindah ye..kak nida mesti sayang sangat2 dengan "rumah lama" ni kan..haish..saya pulak yg sedih..

ummi iman said...

ingatkan nak balik m'sia dah.. rupanya... done follow ucualong

Oyis said...

kak nida transfer x semua yg lama2 ke 'rumah' baru?

ps: buat housewarming x ni? hehe..

wan nurul hezrina said...

pndah ke .com yer kak?kat opis takleh bukaklah .com/nnt kat umah nurul follow kay...

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kalau pindah, pasti terasa rindu dengan rumah lama, kan?:) hehe...