Tag Dari Chik Na dan Syuhada

Jeng...jeng...jeng....Jawapannya ada di.....

12 comments:

Nadiah Sidek said...

suruh suami buncitkn perut??? haha..lawak la akk ni

al-lavendari said...

suruh suami buncit perut ... saya dah lama lulus ! in fact dah terlebih lulus.. hehe

ummi humaira said...

salam along...

kak chaq dah tak risau , coz hubby kak chaq dah nampak sikit2 buncit perutnya. he he he

Nurimo said...

betul ke yang suruh suami tu..

Biasanya orang lelaki dia risau kalau perut buncit

IRIS said...

Salam kak...

Senyum sorang baca entry tag tu. hihihihi


apa khaba kak? selamat bersantai ye.

Nida said...

Nadiah..

hehe.. sikit jer...

Nida said...

Pak Ngah Hamzah:

hehe...jangan terlebih sangat sudahlah... buncit tu melambangkan kemewahan..betul ke?

Nida said...

Kak Chaq:

w.salam..
Sikit tu masih kena risau lagi.. kalau banyak baru tak perlu risau..hehehe

Nida said...

Nurimo:

Betul ni.. tapi jangan over sangat dahlah...hehe

Nida said...

Iris:
w.salam..

hehe.. ye ker? saja nak nyakat hubby je tu..

Akak Alhamdulillah sihat.. harap Iris pun begitu :)

mamawana said...

Nida..... ya habibi

Ni hao ma? :-)

香魚烘蛋Tata said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社